مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در پیامی از مدیر کل صدا و سیمای مازندران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در پیامی از مقدسی مدیر کل صدا و سیمای استان مازندران به خاطر پخش مستند پرواز تا کربلا قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران که با رسالت نشر و ترویج ارزش های والای جهاد و شهادت در کنار اجرای منویات مقام عظمای ولایت و رهبری در جامعه ورزش و علی الخصوص ورزشکاران مازندران که سرآمد دیگر استان ها هستند در حال فعالیت و مجاهدت می باشد.

در این مسیر همکاری و تلاش دیگر مجموعه ها همچون اداره کل ورزش و جوانان با این سازمان قابل ستایش بوده و در این بین طلایه دار عرصه رسانه ی استان نقش بسیار پر رنگ و ویژه داشته است.

مجموعه صدا و سیمای مرکز مازندران و مدیرکل محترم جناب آقای مقدسی در کنار دیگر معاونین و مدیران، همراه و همکار سازمان بسیج ورزشکاران در مسیر ترویج فرهنگ پهلوانی و اخلاق اسلامی در قاب رسانه بودند.

اینک اینجانب به عنوان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در کنار دیگر همکاران و مجموعه بزرگ ورزشکاران بسیجی مازندران در آستانه اربعین و همزمان با پخش مستند پرواز تا کربلا که با همکاری و تلاش صدا و سیمای مرکز استان تهیه و پخش شده است فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر از تمامی همکاری و مساعدت این مجموعه ارزشی تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/ م

پیام قدردانی مسئول بسیج ورزشکاران مازندران از مدیر کل صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.