پایلوت اقتصاد مقاومتی؛

انتخاب شهرستان دلفان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی

فرماندار دلفان از انتخاب شهرستان دلفان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی و لزوم بهره‌گیری مناسب از این فرصت خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی فرماندار دلفان با اشاره به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان و با بیان اینکه بیکاری منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است اظهار داشت: شهرستان دلفان نسبت به سایر شهرستان‌های استان از نرخ بیکاری بالاتری برخوردار است در همین راستا شهرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی و یکی از ۱۱ شهرستان محروم کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان در بسیاری از بخش‌ها افزود: شهرستان دلفان یکی از محروم‌ترین شهر‌های استان لرستان محسوب می‌شود که همین امر لزوم توجه ویژه به مشکلات و کمبود‌های این شهرستان را بیشتر می‌کند.

فرماندار دلفان با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی و پراکندگی روستا‌های شهرستان دلفان عنوان کرد: بعد مسافت برخی مناطق روستایی تا مرکز شهرستان، ضرورت تأسیس اداره بهزیستی در مرکز بخش کاکاوند را ضروری می‌کند.

طولابی با تأکید بر ضرورت توسعه مراکز خدماتی و مشاوره‌ای شهرستان بیان کرد: اداره بهزیستی شهرستان ازلحاظ اعتبارات و کمبود امکانات و تجهیزات اداری و نیروی انسانی با مشکل مواجه است که ضرورت دارد جهت خدمات‌دهی مطلوب به مددجویان تحت پوشش این کمبود‌ها رسیدگی و برطرف شود.

وی همچنین خواستار توجه ویژه مسئولان استانی در این راستا شد و مدیرکل بهزیستی لرستان نیز در راستای پیگیری مشکلات مطرح شده در حوزه شهرستان دلفان و برطرف کردن آن‌ها قول مساعد داد.

انتهای پیام/م

شهرستان دلفان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.