استانداری آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛استانداری آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برگی زرین و سرنوشت ساز که یادآور جوشش و خروش غیرت اسلامی دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است؛ در این روز بود که زوایای مختلفی از مقاومت و پایدارى ایرانیان در برابر استکبار جهانى آشکار گشت.
حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش آموز از حماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است که علاوه بر افشای چهره‌های سازش کار داخلی و دمیده شدن روحیه بیداری، هوشیاری، وحدت و همبستگی در امت مسلمان، ابهت پوشالی آمریکا در جهان را شکستند و هیئت حاکمه آمریکا را به خفت کشاندند.
ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و ادای احترام به حماسه آفرینان این روز حماسی، این مناسبت تاریخی را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شهیدپرور استان آذربایجان غربی تبریک عرض می‌نمایم. امیدواریم در حفظ و صیانت از دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وامام راحل و میثاق با آرمان‌های شهدای دانش آموز و دانشجوی گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس موفق باشند.
 
انتهای پیام//ن.م
 

بیانیه استانداری آذربایجان غربی در مورد فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.