پیش‌فروش اینترنتی بن‌کارت نمایشگاه کتاب کرمانشاه از ۱۰ آبان آغاز و تا ۱۶ آبان ادامه دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه خریداران کتاب با ارائه این بن کارت از تخفیف ۲۰ درصدی بهره مند می‌شوند، گفت: علاقمندان به خرید کتاب می‌توانند با مراجعه به سامانه www.icfi.ir برای دریافت بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب نام نویسی کنند.

پریسا محمدی افراد ثبت نام شده در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب با ارائه کد پیگیری در سامانه و ارائه کارت ملی به بانک شهر مستقر در نمایشگاه، می‌توانند بن کارت الکترونیکی خریداری شده خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دارندگان مدرک فوق دیپلم و پایین‌تر ۵۰ هزار تومان وکارشناسی به بالاتر ۱۰۰ هزار تومان بن خرید در یافت می‌کنند، بیان کرد: دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی می‌توانند از بن کارت تخفیف نمایشگاه استفاده کنند.

محمدی با بیان اینکه این بن کارت ها تا دو هفته بعد از اتمام نمایشگاه مهلت دارند گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه جاری صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ وعصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزارمی شود.

انتهای پیام/ز

برگزاری نمایشگاه کتاب در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.