حوزه هنری استان یزد در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13آبان، از عموم ملت آگاه و بابصیرت ایران دعوت کرد به بدعهدی‌هاکاخ سفید پاسخ کوبنده دهند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   ملت ایران در روز 13 آبان پاسخ یاوه‌گویی‌ ترامپ را خواهد داد

حوزه هنری استان یزد در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13آبان، از عموم ملت آگاه و بابصیرت ایران به ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان و هنرمندان دعوت کرد با حضور پرشور در تظاهرات ضداستکباری 13 آبان به بدعهدی‌ها و اظهارات ضد ایرانی سردمداران کاخ سفید پاسخ کوبنده دهند.
متن بیانیه به این شرح است:

یوم الله سیزدهم آبان‌ماه یادآور سه رویداد مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که به نماد وحدت، مقاومت، همدلی و ظلم ستیزی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و ایستادگی در برابر زورگویی و زیاده خواهی نظام سلطه تبدیل شده است.

در این روز که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، وقایعی چون؛ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال1343، شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموزان انقلابی از سوی رژیم طاغوت در سال 1357 و حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 اتفاق افتاد که بنیانگذار جمهوری اسلامی از این حماسه غرور آفرین و عبرت انگیز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

امروز پس از حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها ذره‌ای ازخصومت‌ها، خباثت‌ها و شرارت‌های ایالات متحده آمریکا نسبت به ایران اسلامی کاسته نشده بلکه با حضور کلیددار جدید کاخ سفید تشدید شده است.

اظهارات ضد ایرانی و گستاخانه ترامپ رییس جمهور آمریکا در روزهای اخیر و بدعهدی آنان نسبت به برجام، بار دیگر خوی استکباری و تجاوزگری شیطان بزرگ را نمایان ساخت و نشان داد دولتمردان آمریکایی هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نیستند، از این رو ملت بزرگ ایران بر سر منافع ملی و مصالح نظام با هیچ کس معامله نخواهد کرد و مقاومت و پایداری را تنها راه مقابله با مستکبران و امپریالیسم جهانی می‌داند.

به یقین در این مقطع حساس و در آستانه اربعین حسینی مردم آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه نخبگان، دانشجویان، دانش‌آموزان و هنرمندان با حضور پرشور و گسترده در تظاهرات یوم الله 13 آبان با شعارهای ،هیهات منا الذله ،و ،مرگ بر آمریکا، پاسخی رسا و کوبنده به یاوه گویی‌های ترامپ و سردمداران جبهه استکبار داده و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از توطئه‌ها و جنایت‌های شیطان بزرگ و متحدان غربی و منطقه‌ای آن اعلام داشته و روحیه استکبار ستیزی ایرانیان را در عرصه بین‌الملل به نمایش خواهند گذاشت.

حوزه هنری استان یزد نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای حماسه‌ساز سیزده آبان و فاتحان لانه جاسوسی، از آحاد مردم شریف و انقلابی ،شهر جهانی یزد، به ویژه هنرمندان دعوت می‌کند با تأسی از قیام سرخ عاشورا در این راهپیمایی عظیم شرکت نموده و همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران پیام عزتمندی و اقتدار نظام اسلامی را به گوش جهانیان برسانند و بار دیگر توطئه‌ها و فتنه‌های شوم دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/ ی

دعوت ازعموم مردم در راهپیمایی 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار