بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: مهم است پس از صعودمان به جام جهانی روسیه، بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی پیش از تمرین امروز تیم ملی در حضور خبرنگاران گفت: خوشبختانه دوباره اردوی جدیدی شروع شده و تمام بازیکنان در اینجا حضور دارند. تمام کسانی که به اردو دعوت شده اند در تمرین حضور دارند و آماده اولین تمرین هستیم. در اردوی قبلی دو بازی دوستانه خوب داشتیم. در این اردو هم دو بازی دوستانه با دو تیمی داریم که احتمال برخورد و هم گروهی با آن ها در جام جهانی وجود دارد. این مرحله از اردوها خیلی مهم است که پس از صعودمان به جام جهانی روسیه بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا خودمان را برای رقابت های جام جهانی آماده کنیم.

او گفت: بعد از بازی با سوریه در اولین مسابقه لیگ مصدوم شدم و چند هفته‌ای موفق به همراهی تیمم نبودم اما در این هفته به آمادگی خوبی رسیدم و در آخرین مسابقه لیگ به طور کامل برای سپاهان بازی کردم. فکر می‌کنم مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است و امیدوارم شرایطم بهتر از گذشته شود.

کریمی درباره دیدار با پاناما و ونزوئلا گفت: به نظرم پاناما اولین بار است که به جام جهانی راه یافته است و تیم خوبی به نظر می‌رسد، ونزوئلا هم یکی از تیم‌های گردن کلفت آمریکای جنوبی است که در مرحله مقدماتی جام جهانی بازی های قابل قبولی را مقابل تیم های برتر دنیا از خود نشان داد و فکر می کنم این 2 بازی بدون شک در آمادگی بازیکنان پیش از حضور در روسیه تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات کریمی درباره مرحله جدید اردوهای تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار