فرماندار سرخه گفت : در شهریور ماه سال جاری بیش از هفت هزار جلد کتاب توسط دستگاه های اجرایی این شهرستان به کتابخانه عمومی اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی فرماندار سرخه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سرخه با بیان اینکه در شهریور ماه سال جاری بیش از هفت هزار جلد کتاب توسط دستگاه های اجرایی شهرستان به کتابخانه عمومی اهدا شد گفت : این تعداد به همراه چهار هزار جلد کتب اهدایی مردم در تنها کتابخانه عمومی سرخه در دسترس علاقمندان قرار گرفت.


وی تصریح کرد: سرخه پس از تبدیل شدن به شهرستان در سال ۹۱، نیازمند توجه ویژه در بسیاری از بخش ها بوده و کتابخانه عمومی نیز یکی از این موارد است که امیدواریم با عنایت مسئولان شاهد احداث یک کتابخانه مناسب در این شهرستان فرهنگی باشیم.


فرماندار سرخه، گفت: کتابخانه عمومی سرخه به دلیل بافت قدیمی و فرسوده، عدم وجود امکانات مناسب، نبود فضای مطالعه مطلوب و همچنین عدم دسترسی آسان به کتاب ها، نیازمند توجه ویژه است که امیدواریم با همراهی و همکاری مسئولان در آینده شاهد رفع این کمبودها به خصوص در حوزه تکنولوژی باشیم.


مویدی زاده بیان کرد: امروزه با پیشرفت و توسعه تکنولوژی، عصر ارتباطات، فضای مجازی و مفاهیم آن به یکی از اصل های جدا نشدنی زندگی روزمره افراد جامعه بدل شده است لذا این موضوع در صورت برنامه ریزی دقیق و منسجم و هدایت می تواند در حیطه کتابخوانی نیز مارا به سمت افزایش بهره وری سوق دهد تا در راستای افزایش آگاهی عمومی جامعه و بالابردن سطح سواد با ترویج مطالعه، موفق عمل کنیم.


انتهای پیام / ه


اهداء کتاب به کتابخانه عمومی سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.