رئیس هیأت ووشو اصفهان:

در بخش بانوان کمبود مربی ووشو وجود دارد

رئیس هیأت ووشو اصفهان گفت: محدودیتی که بیشتر در بخش بانوان وجود دارد کمبود مربی است و مربی که بتواند در سطح حرفه‌ای کار کند کمتر وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن روناسی  در مورد مشکلات ورزش ووشو در اصفهان اظهار داشت: علی‌رغم اینکه اصفهان از قطب‌های ورزش ووشو در کشور است اما حمایت لازم از قهرمانان صورت نمی‌گیرد؛ هم‌چنین باید اماکن لازم برای توسعه این ورزش از نظر کمی در اختیار هیأت ووشو قرار گیرد.

وی افزود: خانه ووشو از مرکز شهر فاصله دارد و در این مرکز مشکل آموزشی داریم و استعداد‌یابی انجام می‌شود اما به خاطر بعد مسافت ورزشکاران در تمرینات شرکت نمی‌کنند؛ طبق هماهنگی‌هایی با اداره ورزش و جوانان داشتیم قرار شد مراکزی را در مرکز شهر در اختیار هیأت ووشو قرار دهند تا این مشکل تا حدودی حل شود.

رئیس هیأت ووشو اصفهان تصریح کرد: در شهرستان‌ها به دلیل محدود بودن وضعیت از شهر اصفهان بهتر است اما المپیکی نبودن رشته ووشو سبب می‌شود این رشته به اندازه کافی دیده نشود و کمتر مورد حمایت مالی قرار گیرد؛ شهرستان‌ها موفق‌تر از اصفهان عمل می‌کنند زیرا منابع مالی بهتری جذب می‌کنند و اداره‌ها کمک‌های بیشتری به آن‌ها انجام می‌دهند.

روناسی در خصوص ورزش بانوان گفت: محدودیتی که بیشتر در بخش بانوان وجود دارد کمبود مربی است و مربی که بتواند در سطح حرفه‌ای کار کند کمتر وجود دارد و این نقصان موجود سبب می‌شود بانوان دیرتر به سطح کیفی مناسب برسند؛ هم‌چنین محدودیت‌هایی در سالن‌های ورزش بانوان هست که باید این مشکلات مرتفع شود.

 

انتهای پیام/م

 

المپیکی نبودن ووشو سبب دیده نشدن این رشته شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.