امام جمعه بافق بر حضور پرشور همه اقشار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام جمعه بافق در خطبه اول و در ادامه سلسله مباحث آثار و نتایج زیارات و ادعیه ماثوره با بیان اینکه زیارت‌های وارده نقش مهمی در تامین بهداشت روحی و روانی انسان دارد گفت: محتوای زیارت آقا اباعبدالله الحسین (ع) تنها مختص خود آن حضرت است و پیامد‌های ارزشمندی برای جوانان و نوجوانان داشته و دارد.

حجه الاسلام سید جواد سلیمانی بیان داشت: آثار و نتایج عاشورا و زیارت عاشورا و حرکت توفنده نهضت حسینی نگذاشت جریان تکفیری و داعش ساخته دست آمریکای جنایتکار در خاورمیانه به مقصود خود برسد.

امام جمعه بافق در خطبه دوم به حادثه ۱۳ آبان اشاره نمود و تصریح کرد: سه حوادث مورد نظر ۱۳ آبان یعنی تبعید حضرت امام (ره)، کشتار دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، طومار رژیم سفاک پهلوی را در هم پیچید.

وی ادامه داد: آحاد مردم انقلابی باید با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر مشتی محکم بر دهان دشمن ظالم ملت ایران و جهان بزنند.

سلیمانی در بخش دیگری از خطبه دوم به کنگره عظیم اربعین اشاره و بیان کرد: این قدرت اسلام و عاشورا است که حتی در شرایط بحرانی منطقه این موج عظیم انسان‌ها را به عشق سید و سالار شهیدان به کربلا گسیل میدارد و بحمدالله دشمن و ایادی کینه توز او هم هیچ غلطی نخواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید قدر این نعمت بزرگ عاشورا و اربعین را دانست و در هرچه بهتر زنده نگه داشتن آن کوشید.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و در جهت اتمام پرژه‌های گندله و فولاد بکوشند تا دغدغه بیکاری و عقب افتادگی بافق هم مرتفع شود.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه این هفته بافق به امامت آیت الله سلیمانی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.