ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران گفت: استکبار جهانی هیچگاه با نظام جمهوری اسلامی ایران همراهی نکرده است.

استکبار جهانی هیچگاه همراه نظام جمهوری اسلامی نبوده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر سرتیپ ۲ مهدی معمارباشی ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران در آستانه فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ۱۳ آبان به سه دلیل عمده به وسیله نمایندگان مجلس به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار مطرح و در تقویم ملی ثبت شده است.

معمارباشی افزود: ابتدا در سال ۴۲، اسدالله علَم نخست وزیر وقت لایحه مصونیت قضایی نیرو‌های خارجی را که به «کاپیتولاسیون» معروف شد، به مجلس برد که با روشنگری‌های امام راحل همراه شد و در نهایت ایشان را به ترکیه تبعید کردند.

وی گفت: در ۱۳ آبان سال ۵۷ جمعی از دانش آموزان به نشانه اعتراض به رژیم در دانشگاه تهران جمع شدند که این تجمع با برخورد رژیم همراه شد و جمعی از دانش آموزان مجروح یا شهید شدند.

وی به واقعه ۱۳ آبان سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: در این روز جمعی از دانشجویان پیرو خط امام به سفارتخانه آمریکا واقع در خیابان طالقانی حرکت کردند و آن را به تصرف خود درآوردند و اسناد بسیاری که آنجا توسط امریکایی‌ها در حال تخریب بود دست یافتند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان بیان کرد: تخریب اسناد توسط امریکائی‌ها عمق دشمنی استکبار جهانی را نشان می‌داد و اقدامی خائنانه بود که امام خمینی (ره) از اقدام انقلابی آن دانشجویان به عنوان «انقلاب دوم» نام بردند.

معمارباشی تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب و با وجود گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی همه روزه شاهد توطئه‌ها و اقدامات خصمانه استکبار جهانی علیه کشور هستیم.

وی به اقدامات خصمانه دشمنان اشاره و تاکید کرد: در طول این ۴۰ سال تحریم‌های گسترده اقتصادی، حمله نظامی به طبس، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های دانشمند و دانشجویان هسته‌ای بخشی از این اقدامات خصمانه استکبار است.

وی بیان کرد: مردم ما به واسطه داشتن یک رهبری ارزشمند که در رأس نظام قرار دارد، بصیر و دشمنان شناس هستند و می‌دانند که استکبار هیچگاه با جمهوری اسلامی همراهی نکرده و نخواهد کرد.

دوستان ناآگاه دشمنی آمریکا را نادیده گرفتند

ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای با امریکا اظهار کرد: علی رغم تاکید‌های مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن امریکا، برخی دوستان ناآگاه ما مذاکراتی در قالب برجام انجام دادند و دشمنی دیرینه امریکایی‌ها را نادیده گرفتند.

امیر سرتیپ ۲ مهدی معمارباشی افزود: تمامی بدعهدی‌ها و کارشکنی‌های امریکا دقیقاً از همان فردای برجام آغاز شد و در حالی که این توافقنامه، بین المللی بوده و در شورای امنیت به تصویب رسیده بود، آن‌ها هیچگاه زیربار آن نرفتند.

معمارباشی ادامه داد: در شرایطی که رئیس جمهور امریکا بحث مذاکره مجدد را مطرح می‌کند، رهبر معظم انقلاب آب پاکی را روی دست آن‌ها ریختند و تاکید کردند که دوباره با کشوری که بدعهدی می‌کند پای میز مذاکره نخواهیم نشست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا.

درود بر سردار معمار باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
زنده باد ایران