امام جمعه شاهین‌دژ گفت:پیاده روی اربعین از مهم ترین عوامل تحقق وحدت مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین‌دژ نیز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به زیارت اربعین و پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: این مهم و انجام آن ریشه دینی و اعتقادی دارد و با توجه به روایات برای هر قدمی که فرد در این راه برمی‌دارد یک هزار اجر نوشته می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین فصیح نیا افزود: پیاده‌روی اربعین ریشه دینی دارد و با توجه به روایات افضل‌ترین کار‌ها اعمالی هستند که در سخت‌ترین شرایط به پایان برسد بنابراین پیاده‌روی اربعین حسینی نیز یکی از آن‌هاست که ثواب و اجر بی‌پایانی برای فرد دارد.

وی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی به همان اندازه‌ای اجر اخروی دارد در دنیا نیز وسیله‌ای برای نشان دادن اتحاد مسلمانان به‌ویژه شیعیان است که آنان را از هجمه دشمنان مصون می‌دارد.

خطیب نماز جمعه شاهین‌دژ با اشاره به ۱۳ آبان بیان کرد: از موارد دشمنی‌های این آمریکا علیه کشورمان می‌توان به استکبارستیز بودن کشورمان اشاره کرد که در همه حال علیه دشمنان موضع هجومی داریم و کانون بیداری برای تمامی جهانیم هستیم و مظلومان جهان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام//ن.م

پیاده‌روی اربعین ریشه دینی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.