وزیر ورزش و جوانان گفت: اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی با کسب رتبه سوم در ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان سطح کشور در میان ۹ استان برتر ورزشی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  در نشست مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان  اظهار داشت: انتظارم این است که مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها توجه ویژه به بیانات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت دوزادهم و برنامه‌های اینجانب به مجلس شورای اسلامی داشته باشند و بر اساس این معیار‌ها عمل کنند تا با یک عزم ملی برای توسعه و پیشرفت ورزش و جوانان تلاش شود.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم و دوازدهم اهمیت جوانان به دقت دیده شده و در حال حاضر تلاش شده تا دوباره زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای جوانان به وجود آید، ما برای ادامه فعالیت‌های خود هم تابع نظر دولت و مجلس هستیم و اگر قرار بود همچنان ورزش و جوانان در کنار یکدیگر باشند ما تصمیم داریم تا با توان و توجه بیشتر به حوزه جوانان نگاه کنیم و برنامه‌هایی با عناوین توسعه خانه‌های جوان، رشد کمی و کیفی سمن ها، بسترسازی برای رشد وام ازدواج و اشتغال و فعالیت‌های دیگری برنامه ریزی شده است.

دولت عزم جدی برای حل مشکلات جوانان دارد


وزیر ورزش و جوانان گفت:دولت عزم جدی برای حل مشکلات جوانان دارد و نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف را در این حوزه بسیج کرده است، من به تمامی مدیران کل استان‌ها پرداختن به موضوع جوانان را تاکید کرده‌ام و خواسته‌ام که جوانان را ببینند و برای سمن‌ها، جوانان، برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و دیگر فعالیت‌ها وقت بگذارند و اگر استانی کم کاری داشته باشد قطعا با آن برخورد می‌شود.

سلطانی فر همچنین با اشاره به بازی‌های آسیایی و المپیک پیش رو اشاره کرد و گفت: بحث بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ به دقت مورد توجه است و ستاد این بازی‌ها فعالیت خود آغاز کرده است، خوشبختانه ما در چند تورنمنت بین المللی اخیر توانسته‌ایم بیشتر از حد انتظار افتخار آفرینی کنیم این نشان می‌دهد که اگر برنامه داشته باشیم پتانسیل و ظرفیتش را داریم اگر از همین امسال با برنامه باشیم و برای تمامی ورزشکاران و تیم‌ها در ستاد مرکزی و استان‌ها برنامه ریزی‌های لازم انجام شود نتایج خوبی خواهیم گرفت.

دردومین روز این نشست نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل استان‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام شد و طی آن از سه استان برتر در سه گروه طبق شاخص‌های اختصاصی و عمومی با حضور دکتر سلطانی فر تقدیر به عمل آمد.

براین اساس و در گروه اول استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی و فارس حائز رتبه اول تا سوم شدند. در گروه دوم البرز، همدان و آذربایجان غربی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در گروه سوم نیز استان‌های قم، قزوین و ایلام در رتبه اول تا سوم جای گرفتند.

گفتنی است این ارزیابی بر اساس شاخص‌های اختصاصی و عمومی سال ۹۵ صورت گرفته است و مدیران کل استان‌های برتر هدایا و لوح تقدیر خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.

انتهای پیام//ن.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.