سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اهداف استکبار در منطقه گفت: آمریکا به دنبال تسلط بر منابع نفت و گاز منطقه است.

استکبار به دنبال تسلط بر منابع نفت و گاز منطقه استسردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اهمیت افزایش توان دفاعی ایران، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم از منافع خودمان به بهترین نحو ممکن پاسداری کنیم؛ باید توان دفاعی خود را افزایش دهیم تا اجازه ندهیم آمریکایی‌ها به اهداف‌شان دست پیدا کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران درباره اهداف حضور استکبار در منطقه اذعان داشت: تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی یکی از اهداف و مسائلی است که استکبار دنبال می‌کند.

سردار شریف با بیان اینکه استکبار به دنبال تسلط بر انرژی منطقه است؛ تصریح کرد: نفت و گاز از سوخت‌هایی است که در منطقه وجود داشته و بازار بزرگی دارد. استکبار به دنبال رسیدن به این اهداف و منابع در منطقه است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه استکبار با تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و کنترل انرژی در منطقه به دنبال افزایش منافع خود در جهان است، خاطرنشان کرد: حضور استکبار در منطقه به منظور جلوگیری و مقابله با گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری و آگاهی در کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار