نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بی اعتمادی جهانی به آمریکا را یکی از دستاوردهای مذاکرات برجام دانست.

بی اعتمادی جهانی به آمریکا از دستاوردهای برجام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی  در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان شهر ایلام گفت : امروز تنها راه مقابله با آمریکا همبستگی و وحدت است که خوشبختانه ملت ایران در همه عرصه ها با وحدت کلمه عالیترین جلوه های اتحاد را به جهانیان نشان داده اند.


وی افزود : آمریکا اکنون در اوج ذلت است و سیاستمداران اعتراف دارند که هیمنه آمریکا در خاورمیانه شکسته شده و کلید حل مسائل خاورمیانه در دست جمهوری اسلامی ایران است.


امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه با سیاست های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و دولت، امروز داعش نفس های آخر را می کشد، اظهار کرد : شکست داعش شکست سیاست های آمریکاست.


حجت الاسلام لطفی تاکید کرد : این موفقیت ها در سایه استکبار ستیزی ملت ایران به دست آمده و ایرانیان امسال نسبت به سال های گذشته حضوری حماسی تر در عرصه ها داشته که بیانگر آگاهی مردم است.


امام جمعه ایلام گفت: مردم با شور و هیجان بیشتر امسال به سخنان احمقانه رئیس جمهور آمریکا جواب دادند و دولت، مجلس و هیات نظارت بر برجام موظفند هر بندی که از برجام توسط آمریکا نقض شده است را با قدرت مقابله کنند.


وی اظهار کرد: اگرچه آمریکا توافق هسته ای را لگدمال کرد ولی ما هم راهی جز مقابله نداریم و باید با اقدام انقلابی و کوبنده آمریکا را ناامید کرد.


وی اضافه کرد: چنانچه در این زمینه مسامحه ای شود آمریکایی ها دنبال فرصت هستند و در این راستا نباید فرصت را از دست داده و باید مقابله کنیم.

 

 

انتهای پیام/ه

 

بی اعتمادی جهانی به آمریکا یکی از دستاوردهای مذاکرات برجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.