نقشه پیاده‌روی جاماندگان حسینی در تهران قابل دریافت است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هجدهم آبان ماه، مصادف با اربعین حسینی، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌گردد که نقشه مسیر این پیاده روی در این مطلب قابل دریافت است:

 
عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که توفیق حضور در راهپیمایی اربعین کربلا را نیافته‌اند در روز ۱۸ آبان ماه مصادف با اربعین حسینی با شرکت در مراسم جاماندگان حسینی، پیاده تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری می‌روند تا از فیض بزرگ عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بی‌بهره نمانند. این مراسم از ساعت 5 صبح پس از قرائت زیارت اربعین و عزاداری، در میدان امام حسین (ع) آغاز می‌گردد و حرکت عزاداران از ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد و پس از حدود 4 ساعت پیاده روی، در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به پایان خواهد رسید.

عزاداران حسینی از خیابان ۱۷ شهریور، میدان شهدا، میدان خراسان، میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، سه‌راه ورامین و میدان شهرری می‌گذرند تا هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برسند.

در مسیر پیاده‌روی از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، ۱۷ موکب در نظر گرفته شده است که در فواصل مناسب پذیرای عزاداران خواهد بود. میدان امام حسین (ع)، میدان شهدا، مسجد آشتیانی‌ها، دروازه دولاب، پل آهنگ، میدان خراسان، تیر دوقلو، لب خط، میدان شوش، سازمان مدیریت پسماند، بوستان کودک، رو به روی بانک ملی شعبه جنوب تهران، پمپ بنزین فداییان اسلام، رو به روی استخر قمر بنی‌هاشم، تقاطع فداییان اسلام و بزرگراه شهید کریمی، تقاطع فداییان اسلام و دیلمان و سه‌راه ورامین موکب‌هایی هستند که برای پذیرایی از عزاداران در نظر گرفته شده است.

 
هم‌اکنون شما می‌توانید نقشه پیاده روی این مراسم را دریافت کنید:
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار