ثبت نام ۱۵۰۰ طرح فناورانه در پنجمین نمایشگاه نوآوری ربع رشیدی ۲۰۱۷

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از ثبت نام حدود ۱۵۰۰ طرح فناورانه در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX ۲۰۱۷) تا به امروز خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این رویداد فناورانه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی جهانگیری مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:فرایند ثبت نام این تعداد طرح در قالب 20 زون تخصصی در بخش توسعه و تجاری سازی نهایی شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب فناوران برای حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: زون‌های فناوری‌های ارتباطات و میکرو الکترونیک، فناوری‌های آب و خاک، فناوری‌های نانو به ترتیب با 177، 107 و 83 طرح بیشترین تعداد ثبت نامی‌ها را در بین زون‌های تخصصی به خود اختصاص داده‌اند.

جهانگیری، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام برای تسهیل حضور فناوران در این نمایشگاه و جشنواره گفت: فناورانه تا 15 آبان ماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و یا ثبت نام جدید اقدام کنند.

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی در پاسخ به جزئیات نحوه ثبت نام در این نمایشگاه اظهار کرد: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب ایده و طرح‌های فناورانه در حوزه‌های مختلف فناوری می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند. این اشخاص در قالب سه بخش مجزا تحت عناوین ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات طرح‌های دانش بنیان ثبت نام می‌کنند.

پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX 2017 از 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.