کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ناپایداری جوی در استان بوشهر خبر داد و گفت: احتمالا اغلب بارندگی‌های احتمالی روی دریا خواهد بود.

افزایش ناپایداری جوی در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی طی امروز و فردا عمدتاً در ساعات بعد از ظهر و قسمت‌های شمالی و مرکزی استان است.

وی از تداوم ناپایداری‌ها خبر داد و اضافه کرد: این ناپایداری‌ها به صورت افزایش ابر، افزایش ناگهانی سرعت وزش باد و گاهی رگبار باران و عمدتاً بر روی دریا خواهد بود. همچنین به دلیل تداوم جریانات جنوبی، رطوبت در منطقه همچنان بالا خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی، غبار محلی و در ساعات بعد از ظهر عمدتاً در نواحی شمالی تا مرکزی استان با احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. جهت باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری جوی بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. همچنین در این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود و در هنگام وزش تند باد تا بیش از ۱۵۰ سانتیمتر نیز می‌رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت چهار و سه دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۹ و ۹ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۴ و ۲۸ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۰ و ۵۴ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام /پ

افزایش ناپایداری جوی در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.