صد سالگی بیانیه منحوس بالفور در حالی فرا رسید که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال فروپاشی «اسرائیل» نگران است.

فرارسیدن ۱۰۰ سالگی بیانیه بالفور و نگرانی نتانیاهو از فروپاشی اسرائیلبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه الاخبار لبنان نوشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در حالی در جشن منحوس یکصدمین سالروز صدور بیانیه بالفور شرکت کرده است که از نرسیدن عمر «اسرائیل» به صد سالگی نگران است.

این روزنامه در مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: جشن صدسالگی بیاینه بالفور در لندن که نتانیاهو هزاران کیلومتر را برای مشارکت در آن پیموده است نتوانست مانع از بروز نگرانی او شود؛ این نگرانی حدود یک ماه قبل نیز درباره تداوم موجودیت اسرائیل در یک نشست محرمانه مطرح شده بود و اظهارات نتانیاهو به رسانه‌ها درز کرد.

نتانیاهو در این نشست محرمانه از نبود تضمین برای جشن گرفتن صدسالگی اسرائیل در 30 سال آینده ابراز نگرانی و خاطرنشان کرده بود کشور حشمونیان -کشوری یهودی که در قرن دوم میلادی با حمله امپراطوری روم به منطقه پایان یافت- فقط هشتاد سال دوام آورد.

او گفته بود برای به دست آوردن تضمین به منظور موفقیت رژیم صهیونیستی برای رسیدن به صد سالگی تلاش می‌کند و یادآور شد که وجود اسرائیل (در سی سال آینده) بدیهی و تضمین شده نیست.

الاخبار نوشت: نکته قابل توجه این است که اظهارات نتانیاهو ده روز بعد از پیام تهدید آمیز-بازدارنده سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، در سخنرانی روز دهم محرم بیان شد که از یهودیان در اسرائیل خواست در صورتی که کابینه اسرائیل به حماقتی جدید روی آورد و به حزب‌الله حمله کرد به کشور‌های خود بازگردند؛ زیرا نتانیاهو اگر در منطقه جنگ به راه بیندازد آن‌ها حتی فرصت ترک فلسطین را نخواهند داشت و هیچ جای امنی در این سرزمین‌ها نخواهند داشت. قطعا این سطح از تهدید را نمی‌توان جدا از پیروزی‌های چشمگیر محور مقاومت در منطقه دانست.

انتهای پیام/

نگرانی نتانیاهو از فروپاشی اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
خودشونم فهمیدن در حال نابودین این نتانیاهو واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
انشالله اسرائیل نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
زنده باد حاج قاسم سلیمانی زنده باد سید حسن نصراله .

مرگ بر اسرائیل وال سعود
آخرین اخبار