انتشارات کتاب ابرار، کتاب «موج و کوسه‌های خلیج فارس» اثر محمدعلی گودینی را منتشر می‌کند.

عباس جبلی مدیر مسئول انتشارات کتاب ابرار، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار جدید این انتشاراتی گفت: هم اکنون تقریباً بیش از 20 عنوان کتاب در دست چاپ داریم. یکی از این کتاب‌ها «موج و کوسه‌های خلیج فارس» اثر محمدعلی گودینی است. این کتاب مراحل چاپ را می‌گذراند و تا ده روز آینده منتشر می‌شود. کتاب «موج و کوسه های خلیج فارس» درباره شهدای غواص و نیروی دریایی است.

وی افزود: کتاب «خط ویژه» اثر کامران شرفشاهی هم به زودی از سوی انتشارات کتاب ابرار چاپ می‌شود. این کتاب مجموعه طنزهای ژورنالیستی وی است که سال‌ها قبل در روزنامه اطلاعات منتشر شد. پارسال انتشارات ما، فراخوانی برای دریافت خاطرات مکتوب پیاده روی اربعین منتشر کرد. قرار است کتاب آن همزمان با دو کتاب دیگر (موج و کوسه های خلیج فارس و خط ویژه) چاپ  و در بازار نشر عرضه شود.

مدیر مسئول انتشارات کتاب ابرار در خصوص انتشار فراخوان این انتشاراتی برای دریافت خاطرات مکتوب پیاده روی اربعین اظهار کرد: امسال دومین فراخوان دریافت خاطرات مکتوب پیاده روی اربعین را منتشر کردیم. در این زمینه نهله‌های مختلف هنری کار می‌کنند. ما هم بنا بر رسالتی که در زمینه اربعین داشتیم، خاطرات مکتوب افراد را در این زمینه جمع‌آوری کردیم. در میان افرادی که  خاطرات خود را از پیاده روی اربعین سال گذشته برای ما ارسال کردند، افرادی بودند که استعداد نویسندگی داشتند. جوایز محدودی را هم برای کسانی درنظر گرفتیم که امسال خاطرات خود را برای ما ارسال می کنند. 

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار