همزمان با سراسر کشور قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان چابهار، در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.

حضور حماسی مردم چابهار، تنها بندراقیانوسی ایران در راهپیمایی 13 آبانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، همزمان با سراسر کشور قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان چابهار، تنها بندراقیانوسی ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 13 آبان کوبنده تر از گذشته با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل یک بار دیگر انزجارشان را از استکبار جهانی اعلام کردند.

راهپیمایی 13 آبان در شهر چابهار از سه راه فردوسی آغاز شد و شرکت کنندگان پس از طی مسیر و سر دادن شعارهای استکبارستزی در محل میدان تاسوعای حسینی (فرمانداری) تجمع کردند.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه چابهار در این مراسم گفت: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب دشمنان نظام و میهن اسلامی همیشه دشمنی خود را نشان داده اند.


حجت الاسلام محسن ساقریان افزود: ایران اسلامی پیشرفت های خوبی در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی داشته است و دشمنان چشم دیدن آنها را ندارند.


وی بیان کرد: سپاه خار چشم دشمنان است و بعنوان یک نیرو همراه و همگام مردم و نقش مهمی در محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور داشته است و به نوعی دشمنان از فعالیت های خوب آن حسادت می ورزند.


وی ادامه داد: سپاه در بخش های مختلف کشور فعالیت می کند و در امنیت و نظم دریا نیز نقش موثری دارد بطوریکه چندی پیش نیروهای آمریکایی متجاوز را زمین گیر و دستگیر کرد.


وی بیان کرد: جوانان و قشرهای مختلف مردم در 13 آبان لانه جاسوسی را متلاشی کردند و یک حماسه انقلابی دیگری بوجود آوردند که در تاریخ ماندگار شد.


وی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از هر ترفند دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب آگاه است و با مقاومت خود اجازه هیچگونه نفوذ را نخواهد داد.

انتهای پیام/گ

راهپیمایی13 آبان در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار