فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر ازدستگیری رمال با 800 میلیون ریال کلاهبرداری در اشکذر خبرداد:

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ حسین ثقفی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، رمال و فالگیری را که از 15 نفر از شهروندان 800 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ  ثقفی افزود: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی 56 ساله به بهانه فالگیری و رفع مشکلات زندگی اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقامات قضائی، تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که او با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه گرایی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری 800 میلیون ریالی از 15 نفر از مراجعانش اعتراف کرد.

به گفته ثقفی این فرد با رواج فرهنگ خرافه گرایی و از طریق فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری، گرفتاری های مالی، مشکلات خانوادگی، بخت گشایی و ... کلاهبرداری و کسب درآمد می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با بیان اینکه متهم با دستور قاضی پرونده روانه ندامتگاه مرکزی یزد شد خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی شکات احتمالی ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های خانواده ها نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان است.

انتهای پیام/ ی

کلاه بردار میلیونی در دام پلیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار