مهمترین بازی‌های امشب لیگ‌های اروپایی؛

نبرد غول‌های جزیره در منچستر و لندن

رقابت ۳ لیگ معتبر اروپایی امروز (یکشنبه) با برگزاری دیدار‌هایی حساس پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های سه لیگ معتبر اروپایی امروز (یکشنبه) پیگیری می شود تا با اتمام رقابت های باشگاهی در این هفته بازیکنان برای همراهی تیم های ملی به اردو بروند.

لالیگا اسپانیا(هفته یازدهم)

برنامه امروز رقابت های هفته یازدهم لالیگا اسپانیا به شرح زیر است.

لوانته- خیرونا ساعت 14:30

سلتاویگو- بیلبائو ساعت 18:45

ویارئال- مالاگا ساعت 21

رئال سوسیه داد- ایبار ساعت 21

رئال مادرید- لاس پالماس ساعت 23:15

مهم ترین بازی های امشب لیگ های اروپایی

در نخستین بازی امروز لالیگا، خیرونا که هفته گذشته از سد رئال مادرید پرقدرت گذشت به مصاف تیم میانه جدولی لوانته می رود و امیدوار است با برتری برابر میزبانش در جدول رقابت ها بالاتر از این تیم قرار گیرد.

تیم های سلتاویگو و اتلتیک بیلبائو که پیش از آغاز رقابت های هفته یازدهم لالیگا با کسب 11 امتیاز به ترتیب در جایگاه چهاردهم و پانزدهم جدول ایستاده بودند در ورزشگاه بالایدوس با هم تقابل می کنند.

ویارئال در ال مادریگال به مصاف تیم رده نوزدهمی مالاگا می رود و امیدوار است با پیروزی در این دیدار خانگی فاصله خود با جمع مدعیان صدرجدولی را کاهش دهد.

رئال سوسیه داد هم در ورزشگاه آنوئتا از ایبار میزبانی می کند که برخلاف سال گذشته تاکنون نتایج خوبی در لالیگا نگرفته است و تا پیش از آغاز هفته یازدهم این رقابت ها در رتبه هفدهم ایستاده بود.

در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ اسپانیا رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی که در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با لاس پالماس رده هجدهمی بازی کند و امیدوار است با برتری در این بازی نسبتا آسان فاصله خود با بارسلونا صدرنشین کمتر کند.

لیگ جزیره(هفته یازدهم)

برنامه امروز هفته یازدهم لیگ انگلیس به شرخ زیر است.

تاتنهام- کریستال پالاس ساعت 15:30

منچسترسیتی- آرسنال ساعت 17:45

چلسی- منچسریونایتد ساعت 20

اورتون- واتفورد ساعت 20

مهم ترین بازی های امشب لیگ های اروپایی

در نخستین بازی عصر یک شنبه لیگ جزیره شاگردان مائوریسیو پوچتینو برای حفظ جایگاه سوم خود در جدول رقابت ها در ورزشگاه ویمبلی با کریستال پالاس قعرنشین دیدار می کنند.

در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس، منچسرسیتی صدرنشین در ورزشگاه امارات از شاگردان آرسن ونگر در تیم آرسنال میزبانی می کنند. مردان پپ گواردیولا که با 28 امتیاز قاطعانه در صدر جدول قرار دارند امیدوارند با برتری برابر توپچی ها همچنان به روند پیروزی های خود ادامه دهند.

دیگر بازی حساس این هفته بین آبی های لندن  و شیاطین سرخ برگزار می شود. بازگشت ژوزه مورینیو به استمفوردبریج و تقابل او با چلسی جذاب ترین نکته این بازی است و منچستری ها امیدوارند با برتری برابر شاگردان آنتونیو کونته ضمن افزایش فاصله خود با یکی از مدعیان لیگ جزیره بیش از این از سیتی صدرنشین عقب نمانند.

اورتون بحران زده هم در آخرین دیدار هفته در گودیسون پارک میزبان واتفورد است و امید زیادی دارد با برتری مقابل این تیم میانه جدولی از جمع تیم های فانوس به دست جدول خارج شود.

لیگ ایتالیا(هفته دوازدهم)

 برنامه بازی های امروز هفته دوازدهم لیگ ایتالیا به شرح زیر است.

اینترمیلان- تورینو ساعت 15

یوونتوس- بنونتو ساعت 17:30

لاتزیو- اودینزه ساعت 17:30

کالیاری- هلاس ورونا ساعت 17:30

کیه وو- ناپولی ساعت 17:30

فیورنتینا- آاس رم ساعت 17:30

آتالانتا- اسپال ساعت 20:30

ساسولو- آث میلان ساعت 23:15

اتونشر 8 صبح یک شنبه/مهم ترین بازی های امشب لیگ های اروپایی/ نبرد غول های جزیره در منچستر و لندن

در نخستین بازی عصر یک شنبه سری A ایتالیا اینترمیلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف تورینو می روند. شاگردان لوچانو اسپالتی درصورت برتری دراین بازی و شکست ناپولی مقابل کیه وو می توانند پس از مدت ها صدرنشین لیگ ایتالیا شوند.

شاگردان ماسمیلیانو آلگری در ورزشگاه یوونتوس آره نا به مصاف قعرنشین جدول می روند و با توجه به اینکه بنونتو از 11 بازی قبلی اش حتی یک تساوی هم کسب نکرده است، می توان برتری یوونتوس در این بازی را قطعی دانست.

لاتزیو تیم چهارم جدول باید در ورزشگاه المپیک رم از اودینزه رده سیزدهمی میزبانی کند. شکست 2 تیم در این بازی تغییری در جایگاه آن ها ایجاد نمی کند اما شاگردان سیمونه اینزاگی امیدوارند با کسب سه امتیاز دیدار با اودینزه در بین 3 تیم ابتدای جدول قرار گیرند.

کالیاری و هلاس ورونا که با اختلاف سه امتیازی به ترتیب در جایگاه چهاردهم و نوزدهم جدول ایستاده اند برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در ورزشگاه سنت الیا به مصاف هم می روند.

شاگردان رولاندو ماران در تیم کیه وو در ورزشگاه مارک آنتونیو بنته گودی از ناپولی صدرنشین میزبانی می کنند. البته مردان مائوریتسیو ساری با تساوی در این دیدار هم 32 امتیازی می شوند و صدرنشینی خود را حفظ می کنند.

فیورنتینا و رم در ورزشگاه آتمیو فرانکی یکی از حساس ترین بازی های هفته دوازدهم لیگ ایتالیا را برگزار می کنند. برتری در این بازی تغییری در رتبه پنجم و هفتم شاگردان استفانو پیولی و اوزه بیو دی فرانچسکو ایجاد نمی کند اما آن ها تمام تلاششان را برای از دست ندادن جایگاه فعلی خود به کار می گیرند.

آتالانتا و اسپال در یکی از بازی های کم اهمیت این هفته  سری A در ورزشگاه اتلتی ده آتزوری به مصاف هم می روند.

در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ ایتالیا میلان بحران زده در ورزشگاه ماپی میهمان ساسولو است. هرچند شاگردان کریستین بروکی هم در انتهای جدول وضعیت سختی را پشت سر می گذرانند اما بدون شک روسونری برای برتری مقابل ساسولو باید روند متفاوتی نسبت به دیدارهای قبلی اش را پیش بگیرد. احتمال برکناری وینچنتزو مونتلا در صورت شکست میلان در این بازی وجود دارد.

انتهای پیام/

 دیدارهای مهم اروپایی امروز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار