رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اعزام اکیپ‌های پزشکی همدان به سه منطقه مرزی کشور برای خدمات‌رسانی به  زائرین اربعین انجام شد.

اعزام اکیپ های پزشکی به نقاط مرزی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، سید حبیب‌الله موسوی بهار بیان کرد : چندین اکیپ دانشگاه علوم پزشکی همدان در حال خدمات‌رسانی در سه منطقه مرزی کشور هستند.

وی افزود:همچنین اکیپ‌هایی نیز در سطح استان به زائران خدمات ارائه می‌کنند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه اکیپ پزشکی اعزام شده به جنوب کشور در چند شب گذشته دچار حادثه شد بیان کرد: در این حادثه پنج نفر از پرستاران خانم آسیب دیده‌اند که حال یکی از این پرستاران چندان مساعد نیست.

موسوی بهار تصریح کرد: از دیگر قدم‌های برداشته شده در حوزه بهداشت و درمان استان اقدام برای پیوند کبد در طی یک الی دو سال آینده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  به بیمارستان شهید بهشتی همدان اشاره  و گفت: بیمارستان شهید بهشتی همدان جز بهترین بیمارستان‌ها از نظر ارتقای کیفیت خدمات پزشکی و هتلینگ است.

 وی افزود: اکثر بخش‌های این مجموعه دارای بهترین پزشکان فوق تخصص و متخصص است.

موسوی‌بهار با اشاره به پذیرش دانشجویان از کشورهای خارجی  در بیمارستان شهید بهشتی خاطر نشان کرد:است، افزود: باین افراد در مقاطع دکترا تا فوق تخصص به امر تحصیل می پردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه 40 درصد از افراد که پرونده بیمه در استان همدان تشکیل داده‌اند همدانی نیستند، افزود: خدمات پزشکی مطلوب استان سبب شده است که مردم دیگر استان‌ها به دلیل این خدمات خود را در همدان بیمه کنند.

انتهای پیام/د.ا

اعزام اکیپ پزشکی همدان به نقاط مرزی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار