احداث تقاطع روگذر بلوار ولی عصر (عج)شهرك قدس با بلوار آيت‌الله بروجردی با اعتباری بالغ بر 186 میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ علیرضا قاری قرآن با اشاره به اهمیت تقاطع روگذر بلوار ولی عصر شهرک قدس با بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: لازمه بهره‌برداری از پروژه بلوار مرجعیت احداث و تکمیل تقاطع روگذر بلوار ولی عصر (عج) شهرک قدس با بلوار آیت‌الله بروجردی است.

وی خاطرنشان کرد: احداث این پروژه در ابتدای سال جاری با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 600 میلیون تومان آغاز شده و هم اکنون پروژه حدود 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از جمله عملیات آن شامل کوه‌بری، اجرای فونداسیون، کوله، ستون‌گذاری و اجرای تیرهای پیش ساخته است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تداخل کوله محور اصلی این پروژه با زمین یادمان غدیر را از جمله معارضان پروژه ذکر کرد و افزود: با پیگیری‌هایی که مدیریت کلان شهرداری با راه و شهرسازی و سپاه صورت گرفته به زودی شاهد بازگشایی این بخش هستیم تا از عقب‌ماندگی بیشتر پروژه جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه اکنون فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی در حال احداث است گفت: این بلوار در تکمیل دسترسی پردیسان و شهرک قدس به هسته مرکزی شهر و اتصال به رینگ ترافیکی سوم و کاهش بار ترافیکی بلوار غدیر و میدان ارتش مؤثر است و اتلاف زمان و سوخت خودروها را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ت

فاز سوم بلوار آیت الله بروجردی در حال احداث است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار