مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت : هر گونه تماس حضوری و تلفنی با شهروندان با نام و بدون هماهنگی این اداره کل با نیت کلاهبرداری و اخاذی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دکتر خدیجه ابراهیم خانی مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: از سوی بیمه‌ی سلامت استان هیچ مراجعه‌ی حضوری و تماس تلفنی برای بیمه سلامت همگانی با بیمه شدگان و شهروندان نشده است.

وی با اعلام این موضوع افزود: در روز‌های اخیر و پس از ابلاغ بخشنامه‌ی جدید بیمه‌ی سلامت همگانی گزارش‌ها و تماس‌های فراوانی از سوی شهروندان مبنی بر تماس عده‌ای با عناوین مختلف در قالب ارائه‌ی خدمات تکمیلی در حوزه‌ی سلامت که خودشان را با نام نماینده‌ی بیمه‌ی سلامت معرفی کرده اند دریافت شده است.
مدیرکل بیمه‌ی سلامت استان گفت: این اداره کل هیچ نماینده‌ای در این حوزه نداشته و این تماس‌ها با نیت کلاهبرداری و اخاذی از مردم بوده است.
وی با اعلام این موضوع و رد هرگونه ارتباط کاری با این افراد از شهروندان خواست در مواجهه با این افراد ضمن حفظ هوشیاری کامل و درخواست کارت شناسایی معتبر از آنان و معرفی این قبیل افراد شیاد به پلیس و نیرو‌های انتظامی، با واحد رسیدگی به شکایات اداره کل بیمه‌ی سلامت استان و شماره تلفن ۳۳۱۳۴۳۱۰ تماس بگیرند تا از سوء استفاده‌ی اشخاص سود جو جلوگیری شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: هر گونه اقدام در رابطه با بیمه‌ی سلامت همگانی و برنامه‌های خاص این اداره کل از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی استان و رسانه‌های سراسری به شهروندان و بیمه شدگان گرامی اطلاع داده می‌شود.
وی ادامه داد: مراحل کاری برای ثبت نام و صدور دفترچه تنها از طریق دفاتر پیشخوان دولت معرفی شده از سوی این اداره کل به انجام می‌رسد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.