۹۶ پروژه اقتصاد مقاومتی با ۱۱۹ هدف در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،داود شایقی رئیس سازمان برنامه و بودجه اردبیل دیروز در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برای 25 دستگاه اجرایی استان اردبیل برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و برش استانی این برنامه‌ها نیز تهیه و دستگاه‌های اجرایی برای این پروژه‌ها اقدامات خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: 96 پروژه اقتصاد مقاومتی با 119 هدف برای دستگاه‌های اجرایی استان انتخاب شده و در هر جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی دستگاه‌ها گزارشات خود را در راستای اجرایی شدن این برنامه‌ها ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: اهمیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بنا به تاکید مقام معظم رهبری بر همه روشن است و ما در استان اردبیل اولویت خود را برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار دادیم و از تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز انتظار داریم که این پروژه‌ها را در اسرع وقت به پایان برسانند.

شایقی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی دیگر از راهکارهای توسعه استان بوده و در این رابطه نیز پروژه‌های دولتی که امکان تکمیل آنها با اعتبارات دولتی وجود ندارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی شده و اقدامات لازم نیز برای واگذاری آنها به بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل و مدیران آنها باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای تکمیل و اجرایی شدن هر چه سریع‌تر پروژه‌های دولتی و غیردولتی در استان اردبیل استفاده کنند چرا که یکی از مهمترین راه‌های ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و احداث واحدهای تولیدی در استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های دولتی و دارای پیشرفت فیزیکی بالا نیز اعتبارات به صورت اوراق اسناد خزانه تخصیص می‌یابد و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با استفاده از این اوراق پروژه‌های خود را اجرایی کنند.

 

انتهای پیام/ع

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توسعه استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.