رئیس پلیس راه استان با اشاره به آغاز فصل سرما و شروع بارش بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی و رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان تاکید کرد.

رانندگان تجهیزات کامل زمستانی به همراه داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به آغاز بارش های پاییزی در استان همدان بیان کرد: به رانندگان توصیه می شود برای تردد از جاده های استان حتما با تجهیزات کامل زمستانی اقدام به سفر کنند و از سلامت خودرو خود اطمینان کامل را داشته باشند.

وی  به برخی نقاط و گردنه های حادثه خیز در استان خاطر نشان کرد: به رانندگان محترم ضمن رعایت قوانین  در صورت خواب آلودگی و خستگی حتما در مکانی مناسب توقف کرده و پس از استراحت به راه خود ادامه دهند.

سرهنگ عزیزی افزود: ماموران  پلیس راه با آمادگی کامل  و حضور 24 ساعت در جاده های استان آماده خدمت رسانی بوده و با هر تخلفی شدیدا برخورد می کنند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به تردد زائرین اربعین در جاده های استان همدان خاطرنشان کرد: تمیهدات لازم  با همکاری هلال احمر و اورژانس برای سهولت رفت و آمد زائرین در نظر گرفه شده است.

وی ادامه داد: پلیس  با استقرار گشت های ویژه و افزایش شیفت های کاری و نفرات در پی خدمت رسانی بهتر به زوار می باشد.

وی با اشاره به حضور موکب ها در مسیر رفت و تردد زائرین اربعین بیان کرد: با توجه به آغاز برگشت زائران طی روزهای آینده  در تلاش هستیم برای جلو گیری از بروز تصادفات،ترافیک ومشکلات برای زائران موکب ها  در مسیر برگشت مستقر شوند.

انتهای پیام/د.ا

لزوم همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.