فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

دستگیری سارق موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق موبایل و کیف قاپ حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: با توجه به افزایش سرقت کیف قاپی در یکی از حوزه‌های سطح خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و اظهارات مالباختگان ماموران در یک عملیات ضربتی، سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ادامه داد: سارق در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در خرم آباد اعتراف کرد.

سردار مهدیان نسب با بیان دستگیری یک نفر مالخر تصریح کرد: تاکنون پنج فقره از این سرقت‌ها کشف شده است که تلاش برای کشف دیگر سرقت‌ها ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان از دستگیری سارق موبایل و کیف قاپ حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار " حاجی محمد مهدیان نسب " گفت: با توجه به افزایش سرقت کیف قاپی در یکی از حوزه‌های سطح خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و اظهارات مالباختگان ماموران در یک عملیات ضربتی، سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: سارق در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در خرم آباد اعتراف کرد.

سردار مهدیان نسب با بیان دستگیری یک نفر مالخر گفت: تاکنون پنج فقره از این سرقت‌ها کشف شده است که تلاش برای کشف دیگر سرقت‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/د

سارق موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در خرم آباد دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.