به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ خلفی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دومین همایش مدیران روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کشور که در محل هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد گفت: همه ما در این جامعه و هر کدام در شرایطی جمع شده ایم تا توانمند شویم و به تعبیر اسلامی به کمال برسیم جامعه به کمال و توسعه یافتگی نمی رسد مگر اینکه ایفای نقش و وظیفه کنیم.
وی ادامه داد: دلیل پیشرفت و توسعه دنیای غرب حل مشکلات در جامعه بوده، نه اینکه پشت درهای بسته تصمیم گیری کنند بلکه با مردم همواره در تماس باشند و نقطه نظرات و نیازمندی های جامعه را بدانند و به آنها احترام بگذارند. ما نبایستی در چرخه تکرار گرفتار شویم ارتباطات و رسانه نقش مهمی در توسعه دارد.
وی افزود: وزیر محترم هم می خواهد صنعت صادرات گرا باشد و باید سهم مهمی در تولید ناخالص داخلی داشته باشیم و بتئانیم کشورهای هدف خود را توسعه ببخشیم.
خلفی گفت: مردم مبلغان مهمی برای تولید ملی هستند و بر اساس آنچه در سیاست های ارتباطی وزارت صنعت، معدن و تجارت هست ما باید سعی کنیم تصویری امید بخش، شفاف، واقعی و عینی از این وزارتخانه و فعالیت ها و وظایفش به مردم ارائه دهیم و با اصحاب رسانه نیز ارتباطات خوب منسجم و هم دلانه داشته باشیم.
وی افزود:شبکه های اجتماعی ظرفیت عظیمی دارند، این ها را باید جدی بگیریم، اخبار موضوع محور باشند و نباید تحت تاثیر شخصیت و افراد باشند.
انتهای پیام/ز