سامانه حمل و نقل "خوش" قم ( خدمات ویژه شهروندی ) اولین سامانه مجاز موبایل تاکسی، با مجوز از سازمان تاکسیرانی شهرداری در استان قم امروز رسما آغاز به کار کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيرانی شهرداری قم گفت: نرم‌افزار خوش كه تنها سامانه مورد تأييد این سازمان می باشد كه از امروز امكان بهره‌برداري از آن وجود دارد.

مرتضي عزتی خاطرنشان كرد: سازمان تاکسیرانی قم در نظر دارد همگام و همسو با تكنولوژي و برابر مصوبه شوراي شهر براي ناوگان خود بستر اينترنت و مد حمل و نقل جديد شامل موبايل تاكسي و تاكسي اينترنتي با هدف تأمين امنيت مسافر، كرايه ارزان‌تر و سرعت در خدمات‌رساني به شهروندان و زائران را راه‌اندازي كند.

مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم گفت: شهروندان با نصب نرم‌افزار خوش از طريق كافه بازار يا ارسال پيامك عدد 25 به شماره 021193 مي‌توانند از امروز بهره‌برداري لازم را داشته باشند تا ضمن حمايت از حمل و نقل مسافر از سوي تاكسيرانان از مزاياي سفري ايمن بهره‌مند شوند.

وی يادآور شد: تمام رانندگان ناوگان تاكسيراني مي‌توانند با روش مذكور يا با مراجعه به شركت‌هاي حمل و نقل در نظارت سازمان نسبت به ثبت‌نام در سامانه خوش اقدام كنند

انتهای پیام/ت

آغاز به کار رسمی سامانه خوش در سراسر استان قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار