سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من  کی‌روش کارش را بلد است و می‌داند چه کار کند. 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر پس از پایان تمرین امروز استقلال درباره خوردن چهار بازیکن تیمش از تیم ملی گفت:  این موضوع تصمیم سرمربی تیم ملی بوده و او به خوبی می‌داند چه کار باید انجام دهد.

شفر بیان کرد: به عنوان سرمربی استقلال نمی توانم بگویم بازیکنان تیم من از دیگر بازیکنان بهتر بودند. به نظر من کی‌روش کارش را بلد است و می‌داند چه کار کند. 

او درباره خط خوردن بازیکنان تیمش و اینکه آیا از بازگشت آنها به تمرینات تیم خوشحال است یا خیر گفت: یک مربی زمانی می‌تواند خیلی خوشحال باشد که بازیکنانش در تیم ملی بازی کنند. بنابراین نمی‌توانم بگویم که از برگشت بازیکنان تیمم خوشحال هستم یا خیر. همچنین نمی‌توانم به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران بگویم که بازیکنان تیم مرا در تیم ملی نگه دارد و یا اینکه آنها را خط بزند چرا که تصمیم گیرنده نهایی کی روش است و او هرچه می‌گوید همان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: اما با تمام موضوعت مطرح شده امیدوارم در آینده بازیکنان بیشتری از استقلال به تیم ملی ایران دعوت شوند. از زمانی که در استقلال به عنوان سرمربی حضور پیدا کردم، بازیکنان شرایط بهتری پیدا کردند و امیدوارم در آینده ای نزدیک بیشتر این بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند.

شفر درباره برگزاری اردو در کیش گفت: در ابتدا معتقد بودم که اردویی را در عمان داشته باشیم اما اکنون اردویی را در کیش برگزار کنیم .به هر ترتیب  برگزاری اردو می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا آنها در کنار هم تمرین کنند، فیلم بازی و آنالیز انجام دهد. بنابراین برگزاری اردو کمک زیادی به هماهنگی بیشتر بازیکنان می کند.

او ادامه داد: در نظر داریم پس از اردوی کیش به زمین تمرین جدیدمان برویم .به طور حتم زمین تمرین جدید برای باشگاه مهم است و در این مدت هم بازیکنانی که در گذشته به دلایلی در کنار تیم نبودند می توانند تمرین کنند و به هماهنگی لازم برسند.

شفر درمورد جو حاکم بر تیمش گفت:خوشبختانه جوی که در اطراف تیم و تمرینات و بازی های بازیکنان وجود دارد خوب است و به نوعی روحیه تیمی و کار تیمی بسیار بالاست.همچنین در این میان هواداران آبی پوش خوشحال هستند که عملکرد تیمی ما خوب شده و کار تیمی خوبی را دنبال می کنیم که برای ما حائز اهمیت است.

او افزود:ما بهترین هواداران را در اختیار داریم و آنها به خوبی می توانند عملکرد خوب ما را احساس کنند و باید بگویم در گذشته هواداران از عملکرد تیمی رضایت نداشتند اما اکنون آنها احساس می کنند که شرایط تیمی مان بهتر شده است.

شفر درباره دربی 85 بیان کرد:باخت در دربی اتفاقی مهمی نبود و آن بازی فقط 3 امتیاز داشت که ما نتوانستیم بگیریم و در آینده بازی های بیشتری داریم که هواداران تغییرات را احساس می کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همه بازیکنان با صددرصد توانشان کار می کنند و در انتظار موفقیت در بازی های بعدی و دربی برگشت هستیم.

او درباره اردوی عمان گفت:قرار بود به عمان سفر کنیم که این اتفاق رخ نداد و اکنون به کیش خواهیم رفت. بازیکنان استقلال می توانند در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تمرین کنند و این کار خیلی به آنها کمک می کند و در این اردو می توانند در مورد مسائل مختلف جلسه ای را با هم برگزار کنند.

شفر در باره حضور دستیار پیشین خود در تیم استقلال عنوان کرد: رزومه 2 مربی را به هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ارائه کرده ام و امیدوارم که هیئت مدیره این رزومه ها را بررسی کنند و چراغ سبز نشان دهند و بعد از موافقت باشگاه یکی از این 2 مربی یا هر 2 مربی را در اختیار خواهیم داشت.

سرمربی استقلال در مورد حضور مربی بدنساز در کادر فنی تیم گفت: یک دستیار ایرانی داریم که خیلی به ما نزدیک است اما درباره دستیار خارجی زمان در حال گذر است و نباید بیشتر از این وقت را از دست بدهیم. استقلال باشگاه معمولی نیست و یکی از بهترین باشگاه های آسیاست. باید تلاش کنیم تا به اهداف مان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

 

اظهارات شفر درباره خط خوردن 4 آبی پوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار