فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: خدمت‌رسانی و تامین امنیت عاشقان و رهروان امام حسین (ع) و اربعین به عنوان یک همایش جهانی افتخار و عبادت است.

تامین امنیت زوار اربعین افتخار و عبادت است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جهانگیر زارعی ظهر امروز در جریان بازدید سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا که از طریق مرز زمینی وارد شهرستان چرداول شد بیان کرد: خدمت‌رسانی و تامین امنیت عاشقان و رهروان امام حسین (ع) و اربعین به عنوان یک همایش جهانی افتخار و عبادت است و نیروی انتظامی با بکارگیری و بهره گیری از تمام توان و امکانات خود امنیت مناسب و مطلوبی را برای زائرین در تمام مسیرها و جاده‌های منتهی به مهران فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهارکرد: در دو روز گذشته از ورود بیش از 850 زائر فاقد گذرنامه در ایست و بازرسی شباب ممانعت شد و ضمن راهنمایی آنان برای تهیه گذرنامه و اجرای مراحل قانونی به محل سکونت بازگردانده شدند.

وی ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی افزود: در این مدت همچنین قریب به 50 نفر اتباع افغان که قصد داشتند از مسیر مهران تردد کنند به مسیر چزابه راهنمایی و هدایت شدند.

در ادامه سردار مهری از نحوه خدمت‌رسانی انتظامی شهرستان و پلیس راه شباب به زائرین بازدید و مسؤولان خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در راستای ماموریت اربعین طرح کردند.

انتهای پیام/ د

خدمت به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.