فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان گرمی در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ طاهر رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه گرمی افزود: 200 نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان گرمی در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند.

وی گفت: اعضای این کاروان در مدت 2 روز اقامت در شمال‌غرب کشور در کنار بازدید از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس از یادمان‌های شهدا نیز دیدن می‌کنند که برنامه‌های مختلفی برای اجرای در مدت اقامت دانش‌‌آموزان در این مناطق در نظر گرفته شده که اجرایی و عملیاتی می‌شود.

رحیمی آشنایی دانش‌آموزان و نوجوانان با ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا را از مهمترین اهداف این اعزام‌ها دانست و بیان کرد: در کنار این امر تلاش و جدی بر این است تا با تبیین سبک زندگی شهدا و آرمان‌ها و ارزش‌های آنها زمینه الگودهی مناسبی برای نواجوانان را فراهم آوریم.

وی با قدردانی از حضور مسئولان شهری در مراسم افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان به ویژه دانش‌آموزان از اهداف مهمی بوده که در قالب این اعزام‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

اعزام کاروان راهیان نور از شهرستان گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.