معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان به دنبال تسریع در اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان می باشد، گفت: سرمایه گذاری در صورتی انجام می‌شود که موافقت وزارت نیرو اخذ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  محمدجواد فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه انتقال آب از دریای عمان به استان کرمان با سرمایه گذاری خارجی، گفت: شرکت آب منطقه‌ای و وزارت نیرو در حال بررسی بهینه بودن، اقتصادی بودن و اجرایی بودن طرح ارائه شده توسط شرکت وینستاش می باشند.
وی با اشاره به اینکه انتقال آب از دریای عمان به منظور مصارف شرب و صنعتی صورت می پذیرد، تصریح کرد: سرمایه گذاری در صورتی انجام می‌شود که از سوی وزارت نیرو تخصیص آب داده شود و شرکت مزبور باید برای اخذ تخصیص مدارک لازم را به وزارت نیرو ارائه دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با بیان این مطلب که ما به دنبال تسریع در اجرای این طرح می‌باشیم، ادامه داد: تخصیص آب و تضمین خرید آب از موضوعات مهم مربوط به این طرح می باشد.
علیزاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان در این جلسه گفت: ما خرید 25 میلیون مترمکعب در سال آب شرب را تضمین می دهیم.

انتهای پیام/ی

انتقال آب از دریای عمان به کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار