سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: مجوز حرفه ای داریم اما باید کمی مدارک مان را کامل کنیم تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم.

یعقوب پیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات استقلال خوزستان برای اخذ مجوز حرفه‌ای بیان کرد:‌ استقلال خوزستان فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و مجوز حرفه‌ای دارد اما برای اینکه مشکلی وجود نداشته باشد، باید مدارک مان را کامل کنیم.

اودرباره اینکه آیا استقلال خوزستان در نیم فصل بازیکن جذب می کند یا خیر، عنوان کرد: به طور قطع برای تقویت تیم، بازیکن جذب می کنیم و آنها ایرانی هستند. منتظریم تا عبدالله ویسی لیست بازیکنان موردنظرش را به ما دهد تا برای جذب آنها اقدام کنیم.

پیری درباره شکایت بازیکنان خارجی استقلال خوزستان از این تیم هم اظهار کرد: ما نگرانی بابت شکایت‌ نداریم و تا به این لحظه هم هیچ حکم قطعی در مورد باشگاه صادر نشده است.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان هم در پایان گفت: بعد از بازی با ملوان پاداش پیروزی را به بازیکنان پرداخت کردیم و ‌آماده دیدار حساس مقابل سیاه‌جامگان شدیم. بازیکنان طبق برنامه کادرفنی تمرین کردند. با توجه به اینکه 10 هفته از لیگ گذشته بود دیگر شرایط حساس بود و اگر در این بازی امتیازات را از دست می‌دادیم کارمان بسیار سخت می شد.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان درباره پرونده این تیم در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار