معاون فرماندار شهرستان «بروجرد» :

زائران ایرانی و خارجی اربعین در مساجد بروجرد اسکان می شوند

احمد گودرزیان گفت: برای اسکان زائران خارجی و ایرانی حضرت سیدالشهدا (ع)، تعداد ۹ مسجد و حسینیه در شهرستان «بروجرد» در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۵۰۰ زائر در این مکان‌ها اسکان یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد گودرزیان، معاون فرماندار بروجرد، با اشاره به فعالیت‌های موکب شهید بروجردی این شهرستان،گفت: موکب شهید بروجردی در میدان آیت‌الله بروجردی (ره) از روز پنج‌شنبه (یازدهم آبان‌ماه) برپا شده که تاکنون بیش‌ از ۳۰ هزار زائر ایرانی و خارجی توسط این موکب پذیرایی شده‌اند.

وی افزود: با توجه به نذورات مردم به‌صورت نقدی و یا اهدای اقلامی مانند گوشت، برنج، تخم‌مرغ و سیب‌زمینی، تلاش شده تا بیشتر وعده‌های غذایی به‌صورت غذای گرم باشد و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) تا چند روز بعد از ایام اربعین خواهد داشت.

گودرزیان  در ادامه گفت: برای اسکان زائران خارجی و ایرانی حضرت سیدالشهدا (ع)، تعداد ۹ مسجد و حسینیه در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۵۰۰ زائر در این مکان‌ها اسکان یافته‌اند.

وی افزود: برای ارائه خدمات بیشتر، نیروهای اورژانس، هلال‌احمر و نیروی‌انتظامی به‌صورت ۲۴ ساعته در این موکب خدمات لازم را به زائران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/د

مساجد «بروجرد» میزبان اسکان زائران ایرانی و خارجی کربلا در ایام اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.