رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: کشاورزان ابرکوه بیش از ۸ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: کشاورزان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون، هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات مال پرداخت کرده‌اند که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد رشد دارد.

سید جلال حسینی  با اشاره به پرداخت هشت میلیارد و 200 میلیون ریال زکات ازسوی کشاورزان ابرکوهی، اظهار داشت: این مبلغ زکات در 15منطقه شهری و روستایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود، کشاورزان تا پایان امسال بیش از 10 میلیارد ریال زکات پرداخت کنند افزود‌: پرداخت زکات علاوه بر اینکه انسان دین خود را ادا کرده در برکت مال تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌شود افزود: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم، شورای زکات و روحانیان‌، امسال شاهد افزایش پرداخت زکات باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) ابرکوه با بیان اینکه پرداخت زکات نقش بسزایی در حمایت از نیازمندان دارد، خاطرنشان کرد: پرداخت زکات نقش تاثیر گذاری در پرداخت هزینه‌های درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل مددجویان دارد.

وی گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی با کمک خیران مقداری نوشت افزار به ارزش 350 میلیون ریال خریداری و بین دانش آموزان توزیع شده است .

این مسئول با بیان اینکه 320 دانش آموز دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: امسال بابت امور تحصیلی افراد یاد شده این نهاد بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه کرده است. هم اکنون یک‌هزار و 350 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) شهرستان ابرکوه هستند.

انتهای پیام/ی

نقش مهم زکات در حمایت از خانواده های نیازمند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.