مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اجرای طرح خادم در ۹ شهرستان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  لرستان  با اشاره به اقدامات انجام گرفته هلال احمر در طرح زمستانه، گفت: از تمامی پایگاه‌های هلال احمر در سطح استان بازدید به عمل آمده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین پایگاه‌های امدادی از نظر نیرو‌های مجرب امدادی و امکانات و تجهیزات تقویت شده، همچنین کلیه اقلام امدادی در پایگاه‌ها دپو شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه پست‌های موقت در فواصل پایگاه‌های امداد و نجات ثابت قرار گرفته، بیان داشت: هشت پایگاه موقت زمستانه در محور‌های فاقد پایگاه احداث شده است.

رضایی از رفع نواقص تجهیزات امداد و نجات لرستان خبر داد و گفت: تمامی بی‌سیم‌ها در جهت بهبود برقراری ارتباطات تعویض شده و مدارس و حسینیه‌ها برای اسکان افراد در راه‌مانده شناسایی شده است.

این مسئول یادآور شد: مرکز کنترل ۱۱۲ جمعیت هلال احمر شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی بوده و همین‌طور آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های جمعیت در راستای کاهش مشکلات صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از برگزاری طرح خادم خبر داد و گفت: در ۹ شهرستان استان آموزش طرح خانواده آماده در مخاطرات (خادم) اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: دپوی اقلام امدادی زیستی، گرمایشی، سرمایشی و مواد غذایی در کلیه انبار‌های امدادی شعب استان وجود دارد، همچنین تمامی نیرو‌ها و تیم‌های عملیاتی برای پاسخ‌گویی به موقع حوادث آمادگی کامل را دارند.

رضایی از به‌کارگیری ۲۴ دستگاه آمبولانس در استان در این طرح خبر داد و افزود: همچنین ۱۲ خودروی نجات و ۱۸ پایگاه ثابت، آمادگی کامل را در هنگام بروز بحران دارند.

انتهای پیام/د

استقرار هشت پایگاه موقت زمستانه در محور‌های فاقد پایگاه استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.