کارشناس فوتبال گفت: برخی از ورزشکاران کشورمان تمایلی به صحبت درباره گذشته خود ندارند و آن را پنهان می‌کنند.

حاج رضایی: برخی از ورزشکاران گذشته خود را پنهان می کنند/از دیدن اشک های خداداد عزیزی متاثر شدمامیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: تنها ۴ ساعت قبل از برنامه تلویزیونی با من تماس گرفتند و گفتند که به عنوان میزبان در برنامه حاضر شوم و با خداداد عزیزی گفتگو کنم، تمام سوالات را بداهه مطرح کردم و اگر می‌بینید که این برنامه جذابیتی داشته است به دلیل این است که خداداد با صداقت و صفای دل صحبت کرد.

حاج رضایی ادامه داد: یک مجری غیرفوتبالی نمی‌تواند با یک فوتبالیست ارتباط لازم را برقرار کند و خوشبختانه در آن برنامه به دلیل اینکه هر دو فوتبالی بودیم ارتباط لازم میان من و خداداد عزیزی برقرار شد و او پاسخ سوالات من را بسیار صریح و صادقانه داد.

 وی با اشاره به اشک ریختن خداداد عزیزی در برنامه گفت: من از دیدن اشک‌های خداداد عزیزی بسیار متاثر شدم و دقایق سختی را پشت سر گذاشتم، اما با وجود بغضی که داشتم خودم را کنترل کردم.

 حاج رضایی افزود: در ورزش کشورمان ورزشکاران زیادی هستند که پیش از مشهور شدن شرایط سختی را گذرانده اند، اما تمایلی به بازگو کردن آن ندارند و ترجیح می‌دهند آن را پنهان کنند، اما خداداد عزیزی به راحتی در مورد گذشته سخت خود صحبت کرد.

وی در مورد وضعیت بدهی باشگاه‌های ایرانی تصریح کرد: من اطلاعات دقیقی از این موضوع ندارم، اما اگر میزان بدهی باشگاه‌ها همین ارقامی باشد که در رسانه‌ها مطرح می‌شود برای فوتبال ما بسیار بد است، اینکه باشگاهی به دلیل بدهی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود اسباب تاسف است.

حاج رضایی در پاسخ به این سوال که تاکنون پیشنهادی برای اجرای یک برنامه تلویزیونی داشته است یا خیر گفت: خیر پیشنهادی نشده و تا به حال به اینکه می‌توانم برنامه‌ای را اجرا کنم فکر نکرده ام.

انتهای پیام/

اظهارات حاج رضایی در مورد بدهی باشگاه‌های ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار