به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین نخعی شریف افزود: این طرح به مناسبت شهادت و ولادت امام رضا (ع) به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری طی سالهای گذشته برگزار شده است.
وی گفت: در مرحله چهارم این جشنواره ۳۰ هزار نماد آهو تولید می شود و در ایستگاه ورودی مشهد از طرف ستاد اسکان در ایام شهادت امام رضا (ع) توسط مردم و دختران به زائران پیاده اهدا شود.
سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه هدف ما خودکفایی و ایجاد اعتماد به نفس در دختران است، افزود: از طرفی هم این عروسک با نماد آهو را به عنوان یک برند در جامعه از طریق این طرح رواج میدهیم.
نخعی شریف افزود: یکی از دستاوردهای طرح ما این بود که بسیاری از دختران توانستند با یادگیری این طرح مدلها و انواع گوناگون عروسک نمدی را تولید کرده و بحث اشتغال را برای خود به وجود آوردند.
انتهای پیام// م.م