رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان از تشکیل شورای توسعه ورزش همگانی در همدان خبر داد.

تشکیل شورای توسعه ورزش همگانی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  هادی سبزواری، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان بیان اینکه توجه به ورزش همگانی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و باید در راستای اجرایی شدن آن تلاش کرد، اظهار داشت: ورزش در سلامت و پویایی جامعه نقش بسزایی دارد و باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه را برای توسعه و ترویج ورزش به‌خصوص ورزش همگانی فراهم کرد.

وی افزود: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری مسابقات مختلف در استان و تجهیز پارک‌ها و اماکن ورزشی به وسایل بدن‌سازی توانسته در توسعه این رشته ورزشی مؤثر باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان با اشاره به تشکیل شورای توسعه ورزش همگانی در همدان گفت: شناسایی، جذب و هدایت نیروهای مستعد ورزش‌های قهرمانی در تعامل با شورای ورزش قهرمانی و ساماندهی فعالیت‌های همسو و جلوگیری از موازی کاری در زمینه‌های ورزش همگانی در راستای اصلاح و بهبود مستمر فرآیندهای اجرایی از اهداف کلی تشکیل شورای توسعه ورزش همگانی است.

سبزواری عنوان کرد: باوجود اینکه گستره فعالیت ورزش همگانی بسیار زیاد است اما ورزش همگانی همدان توانسته عملکرد مطلوبی ارائه دهد بطوری که آحاد مردم استان با رشته‌های مختلف این هیئت آشنایی و مشارکت دارند.

وی بابیان اینکه ورزش همگانی در استان‌همدان از طرفداران بسیاری برخوردار است، بیان کرد: مردم استان‌همدان در رشته‌های مختلف به‌ویژه پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی حضور چشمگیری دارند و ورزش همگانی همدان سرآمد ورزش‌های همگانی کشور است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان عنوان کرد: ورزش همگانی استان همدان در سال ۸۶ در رتبه ۲۶ کشور قرار داشت اما با تلاش‌های صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت همگانی و با حمایت مسئولین، ورزش همگانی همدان در بین سه استان برتر کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ د

فعالیت چشمگیر ورزش همگانی استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار