در حالی تردد زائران در مرز مهران برای خروج از کشور کاملا روان و راحت است که طبق پیش بینی های انجام شده ۶۰ درصد زوار اربعین برای بازگشت از این مرز تردد خواهند کرد.

تردد روان و آرام در مسیر مرز مهران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ استاندار ایلام در ارتباط با آخرین وضعیت مرز مهران اعلام کرد : اقدامات خوبی برای خدمات رسانی به زائران در استان مهیا شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت : خوشبختانه با وحدت رویه که بین همه اعضای ستاد اربعین استاد و دستگاه های استان فراهم شده همه به صورت جهادی پای کار هستند.

وی تاکید کرد : شدت و ضعف در مسیر کارها وجود دارد و باید بعد از اربعین نقاط ضعف شناسی و برای سال آینده مشکلات مرتفع شود.

سلیمانی دشتکی افزود : نیروهای نظامی و انتظامی به خوبی از ورود افراد غیرمجاز که قصد ورود به کشور عراق را داشتند وارد عمل شد و باید این رویه تا پایان اربعین در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت : هماهنگی سپاه پاسداران و قوه قضائیه و نیروهای انتظامی و امنیتی بسیار خوب بوده است و نیروی انتظامی در کل عملکرد خوب و قدرتمندانه‌ای داشته است، صداوسیمای استان و رسانه‌های گروهی در امر اطلاع‌رسانی در مدیریت و تردد زوار حسینی بسیار تأثیرگذار بوده‌اند.

استاندار ایلام افزود: امسال با ایجاد لایه‌های کنترلی که در مرز مهران و در مسیر پایانه مرزی ایجاد شده است، سبب شد که تردد روان باشد و افرادی که بدون ویزا و فاقد روادید بودند در این لایه‌ها به مرکز استان انتقال داده می‌شدند.

 

انتهای پیام/ه

 

تردد روان زائران اربعین در مرز بین المللی مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.