فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از خرید تجهیزات انفرادی اطفای حریق برای استقرار در یگان حفاظت منابع طبیعی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ خسروی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان آتش سوزی در جنگل ها و مراتع را از عوامل مهم در تخریب اراضی عنوان کرد .

وی با بیان اینکه از خرداد تا پایان آبان میزان گزارشات مبنی بر آتش سوزی مراتع و جنگل بیشتر می‌باشد، گفت: هر ساله از محل اجرای طرح جوامع محلی و بکارگیری پیمانکاران و خرید تجهیزات برای مقابله با آتش سوزی عرصه‌ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار می‌دهیم، امسال نیز با خرید 10 دستگاه دمنده آماده اطفای حریق در مناطق هدف استان می‌باشیم.

 فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تصریح کرد: متاسفانه عامل انسانی در آتش سوزی جنگل و مرتع نقش بسزایی دارد که عمده دلیل آن عامل انسانی می باشد که آن هم در اثر نا آگاهی و عدم فرهنگ سازی مناسب توسط دستگاه های ذیربط است.
سرهنگ خسروی از همشهریان درخواست کرد تا در فصل آتش سوزی، ایمنی در اطفای حریق را مدنظر داشته باشند و مراتب را با شماره 1504 درمیان بگذراند.

انتهای پیام/ن

 

خرید تجهیزات انفرادی اطفای حریق برای استقرار در یگان حفاظت منابع طبیعی استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.