رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه گفت: امسال ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی این شهرستان  اختصاص یافته است.

اختصاص ۳۳ میلیارد ریال اعتبار به مشاغل خانگی شهرستان بانه به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حمید ساعدپناه رئیس  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه شامگاه یکشنبه در نخستین کارگروه اشتغال این شهرستان که در سالن فرمانداری بانه برگزار شد، گفت: بر اساس داده‌های آماری نرخ بیکاری در بانه 9/6 درصد بوده و کم‌ترین آمار بیکاری در استان کردستان مربوط به این شهرستان است.

وی افزود: علی‌رغم کم‌ترین نرخ بیکاری در بانه بیشترین نرخ مشارکت اقتصادی در استان کردستان نیز مربوط به این شهرستان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه با بیان اینکه امسال 33 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی این شهرستان  اختصاص یافته است، تصریح کرد: این اعتبارات بین ادارات متولی و مرتبط با حوزه مشاغل خانگی همچون اداره کار، میراث فرهنگی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و فنی‌وحرفه‌ای توزیع می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح اشتغال فراگیر در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال در همین راستا 6 هزار میلیارد و 424 میلیون ریال اعتبار به استان کردستان تخصیص یافته است.

وی اظهارداشت: میزان برخورداری سرمایه‌گذاران از یارانه تسهیلات در مناطق محروم و مرزی مانند شهرستان بانه 5 درصد نسبت به سایر نقاط کشور و استان بیشتر است.

انتهای پیام/ د م

اجرای طرح اشتغال فراگیر در این بانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.