دبیر علمی دومین دوره مسابقات کشوری هوا و فضای دانشگاه پیام‌نور گفت: مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام نور در بوشهر برگزار می‌شود.

دومین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،احسان محرابی‌گوهری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره مسابقات کشوری هوا و فضای دانشگاه پیام نور پنجم تا هفتم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر علمی دومین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام نور افزود: مسابقات در شش گرایش طراحی مفهومی پهپاد، هواسر دانش آموزی، هواسر دانشجویی، هواسر ویژه، موشک آبی، موشک کاغذی در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود.

محرابی‌گوهری اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کرده و یا از طریق تماس تلفنی اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی افزود: از آنجا که فناوری هوافضا یکی از مهمترین دانش‌ها در مسیر توسعه کشور به شمار می‌رود، به منظور ترویج صنعت هوافضا و آشناسازی جامعه با این دانش، شکوفایی استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان علاقمند در رشته‌های تخصصی مرتبط اقدام به برگزاری این مسابقات کرده‌ایم.

دبیر علمی دومین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام نور گفت: ایجاد و شکل‌دهی ارتباط نزدیک و مستقیم دانش‌آموزان با اساتید دانشگاه، تشویق به انجام کار گروهی میان دانشجویان و دانش آموزان، تجربه حضور در یک رقابت علمی و عملی سالم درقالب یک فعالیت پژوهشی از دیگر اهداف این برنامه است.

محرابی‌گوهری ادامه داد: فراهم آوردن فضای دوستانه و صمیمی در محیط دانشگاه، ارائه آموزش لازم درمورد فکرکردن، تمرکز حواس، طرح سوال و حل مسئله، تقویت زمینه بروز تفکر سیال و طرح سوالات ذهنی از سوی دانش آموزان، آشنا کردن با تصویر سازی ذهنی، تحریک حس کنجکاوی، تفکر و ابتکار عمل و تاکید برضرورت پرورش تفکرجهانی و تفکرخلاق در دانش آموزان از اهداف این دوره از مسابقات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ز

دومین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا محمدی
۱۷:۱۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
با سلام مسابقات در بهمن ماه برگزار خواهد شد