رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: نظارت اصولی بر کارخانه آسفالت‌سازی شهرداری بوشهر صورت نمی‌گیرد.

نظارت اصولی بر کارخانه آسفالت‌سازی شهرداری بوشهر صورت نمی‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،اکبر توسلی صبح دوشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: نظارت اصولی بر کارخانه آسفالت‌سازی متعلق به شهرداری بندر بوشهر صورت نمی‌گیرد و وضعیت تولید و استفاده از تولید آن مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه باسکول دیجیتالی خریداری شده برای این کارخانه تاکنون نصب نشده است، اضافه کرد: نبود این سیستم باعث می‌شود باعث شده تا مشخص نشود که ماشین‌ها چه مقداری مصالح برای این کارخانه می‌آورند و این باعث تضییع بیت‌المال می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه مطالعات جامع طرح ترافیک بوشهر پس از ۲۰ ماه از پایان تعیین شده در قرارداد تاکنون تکمیل نشده است، تصریح کرد: بوشهر تنها مرکز استان فاقد طرح مطالعات ترافیکی در کشور است.

وی با اشاره به وجود کیوسک‌های فراوان فاقد مجوز در شهر بوشهر، اضافه کرد: برخی از این کیوسک‌ها به صورت شبانه و بدون مجوز راه‌ادازی می‌شوند، ولی افراد زیادی هستند که در شهرداری برای دریافت مجوز امروز و فردا می‌شوند و کارشان انجام نمی‌شود.

توسلی ادامه داد: بوستان در حال ساخت حاشیه ورودی شهر بوشهر حدفاصل میدان غدیر تا میدان آزادی از مهمترین پروژه‌ها است و با وجود اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی، طرح مطالعاتی مصوب ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه چرخ فلک شهر بوشهر با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال از آبان ۹۴ آغاز شد که سهم شهرداری ۳۹ میلیارد ریال بود و ۳۲ میلیارد ریال به مجری پرداخت کرده است، ولی با وجود اینکه شش ماه هم از زمان تعیین شده برای پایان آن گذشته است، ولی هنوز پروژه تعطیل است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: اراده مجری پروژه برای تکمیل آن را شاهد نیستیم و مشخص نیست که چگونه باید حقوق مردم در این زمینه محقق شود.

انتهای پیام/ز

نظارت اصولی بر کارخانه آسفالت‌سازی شهرداری بوشهر صورت نمی‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.