عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بر وحدت و هماهنگی بیشتر بین مدیران استانی با جابجایی استانداران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دقایقی پیش در دیدار با نماینده، ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه بحث تعویض استانداران استفاده از تجربیات بوده است. گفت: جابه‌جایی استانداران با هدف بهره‌گیری از تجارب افراد در استان‌ها است.

وی افزود: در چهار سال اخیر استاندار فعلی مازندران توانست به خوبی استان را مدیریت کند و در حوزه وحدت و هماهاهنگی جز استان‌های نمونه بوده است.

وزیر کشور گفت: استاندار مازندران با توجه به مقتضیات، منابع و تسهیلات توانست خوب هزینه کند و بحران‌هایی که در شرایط برف و سرما بود استان به خوبی مدیریت شده است.

رحمانی فضلی افزود: اسلامی استاندار جدید مازندران از نیرو‌های جهادی، متدین و ولایی بوده که با تجربه وانگیزه بالا می‌تواند در توسعه استان تاثیرگذار باشد که نیاز به حمایت همه مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در مازندران است.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه باید مسئولان در هرسنگری وحدت داشته باشند و به توسعه و پیشرفت جامعه فکر و عمل کنند، گفت: از استاندار جدید می‌خواهیم بدون توجه به حاشیه برای ترقی و توسعه استان برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان ملی است که بایداعتبارات به این استان افزایش یاید، افزود: از استاندار مازندران رضایت کامل داریم که امیدواریم در سنگر دیگر که در شان و جایگاه ایشان است از ظرفیت وی استفاده شود.

انتهای پیام/آ

دیدار وزیر کشور با  نماینده، ولی فقیه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.