عموئیان گفت: این مسابقات در استان قم با حضور 156 ورزشکار از 28 استان کشور از روز پنجشنبه 11 آبان رقابت‌های خود را در دو بخش دوبل و انفرادی برگزار کردند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛محمدقاسم عموئیان ، رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم،اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی پسر کشور به میزبانی استان قم برگزار شد و مراسم پایانی و توزیع مدال‌های قهرمانان این پیکارها با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان به انجام رسید.

وی افزود: این مسابقات در استان قم با حضور 156 ورزشکار از 28 استان کشور از روز پنجشنبه 11 آبان رقابت‌های خود را در دو بخش دوبل و انفرادی برگزار کردند و چهره نفرات برتر بخش انفرادی مشخص شد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: در نهایت رقابت‌های بخش انفرادی علی‌اکبر شعاری از استان مازندران به‌عنوان نخست دست‌یافت و مدال طلا را به گردن آویخت، امیررضا عباسی از استان نایب قهرمان شد و گردن‌آویز نقره را از آن خود کرد و آرین غفاری و مهدی معدن کن هر دو از استان البرز بر سکوی سوم ایستاد و با تصاحب مدال برنز از این مسابقات خارج شد.

عموئیان بیان کرد:مسابقات قهرمانی تنیس روی میز تور ایرانی جوانان پسر کشور به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ و با همکاری اداره ورزش و جوانان استان قم در سالن شهید رضائیان برگزار شد و در بخش دوبل سید محمد موسوی از مازندران و سید محمدامین‌ صمدی تهران توانستند تیم دوبل علی شعاری از مازندران و امیررضا عباسی از تهران را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارند و به قهرمانی برسند.

وی تصریح کرد: عنوان سوم مشترک این بخش نیز بین دو تیم علیرضا رهنما از آذربایجان شرقی، علی نظری از لرستان و تیم دوبل آرین غفاری نماینده البرز و میلاد عابدینیان از اصفهان تقسیم شد.

انتهای پیام/ح

برترین پینگ‌پنگ‌بازان کشور در قم مشخص شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار