آبگیری سد کنجانچم تا پایان پاییز

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء آبگیری سد کنجانچم تا پایان پاییز خبر داد.

آبگیری سد کنجانچم تا پایان پاییزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار عبادالله عبدالهی در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد:  در حالی که بسیاری از رودخانه های کشور در این موقع از سال خشک شده اند ولی سد کنجانچم مهران از آب بسیار خوبی برخوردار است.

وی از اتمام عملیات آبگیری سد کنجانچم در شهرستان مهران تا پایان پاییز خبر داد.

سردار عبدالهی افزود: آمادگی داریم خط انتقال آب از این سد تا پایانه مرزی مهران برای تامین آب دراز مدت این پایانه مرزی را ایجاد کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء یادآور شد: مشکلات روند اعزام زائران از مرز مهران امسال کمتر شده ولی باید به گونه ای عمل کنیم که در نحوه پذیرایی و بهداشت زائران وضعیت بهبود یابد چراکه این مرز مختص استان ایلام و حتی ایران نیست و آبرومندانه تر از این باید تردد زائران صورت گیرد.

سردار عبدالهی تاکید کرد: سال گذشته بازدیدی از مهران داشتم و قول دادم بتوانم گرهی از مشکلات این مرز را با تلاش نیروهای قرارگاه باز کنیم و با مجاهدت پیمانکاران ظرف کمتر از یکسال بیش از ۳۲ کیلومتر از مسیر صالح آباد به مهران را با حجم عملیات خاکریزی و خاکبرداری ۳،۵ میلیون متر مکعب چهار بانده کردیم و باید برخی نواقص و فواصل باقیمانده نیز تا اربعین سال آینده برطرف شود.

انتهای پیام/ع

آبگیری سد کنجانچم مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.