عضو شورای شهر بوشهر:

وضعیت پروژه چرخ و فلک بوشهر مشخص شود

عضو شورای شهر بوشهر خواستار مشخص شدن وضعیت دو پروژه چرخ و فلک و سنگفرش خیابان انقلاب شد.

وضعیت پروژه چرخ و فلک بوشهر مشخص شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،روح الله نصرتی صبح سه‌شنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: مجموعه چرخ و فلک یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری است که باید مورد توجه باشد.

وی گفت: علیرغم وعده‌های داده شده این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده و زمان راه‌اندازی آن مشخص نشده است؛ به گونه‌ای که یکی از دغدغه‌های شهروندان شده و مکررا از ما در مورد زمان به بهره برداری این پروژه سؤالاتی مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: درخواست دارم یک جلسه خاص با حضور شهردار و سرمایه‌گذار این طرح با حضور اصحاب رسانه برگزار و زمان قطعی بهره‌برداری این چرخ و فلک اعلام شود.

نصرتی افزود: پروژه سنگفرش خیابان انقلاب یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری است که شهروندان و کسبه این خیابان را دچار مشکلات زیادی کرده است و باید وضعیت این خیابان تعیین تکلیف شود و هر برنامه‌ای برای میدان و خیابان انقلاب قرار است اجرا شود هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

غلامعلی میگلی‌نژاد شهردار بوشهر از انعقاد قرارداد نصب بزرگترین چرخ و فلک کشور در ساحل بوشهر خبر داده بود و با بیان اینکه این چرخ و فلک به ارتفاع ۷۲ متر در پارک ساحلی شغاب نصب خواهد شد، گفته بود: نوع سازه به کار رفته در این چرخ و فلک در کشور بی نظیر است.

انتهای پیام/ز

وضعیت پروژه چرخ و فلک بوشهر مشخص شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.